ד"ר נטליה סטרחוב עורכת דין

עו"ד ד"ר סטרחוב מתמחה בליטיגציה אזרחית-מסחרית על כל סוגיה, בכל הערכאות ובמגוון תחומי הדין המהותי, תוך ייצוג מגוון לקוחות המשרד, לרבות בנקים, תאגידים סטטוטוריים, אגודות שיתופיות, ולקוחות פרטיים.

לעו"ד ד"ר סטרחוב ניסיון בניהול תיקי ליטיגציה במגוון רב של נושאים, לרבות תביעות ייצוגיות, חוזים, תביעות בענייני מקרקעין, נזיקין (לרבות רשלנות רפואית ולשון הרע), עתירות מנהליות ועוד. 

עו”ד ד"ר סטרחוב מלווה את הסכסוך משלביו הראשונים, לרבות טרם ניהול ההליך המשפטי כדי להכין את התיק כנדרש או לצורך הגעה להסדר במקרים המתאימים, תוך מתן טיפול מיטבי, אישי, מלא ושלם.

בנוסף על הניסיון הרב בייצוג לקוחות מהסקטור הפרטי ומהסקטור הציבורי כאמור, עו"ד ד"ר סטרחוב מעניקה ליווי משפטי שוטף לגופים שונים המתמודדים באופן שוטף עם אתגרים מנהליים ורגולטוריים בתחומי המשפט השונים – בהם חברות מסחריות, גופים ציבוריים, תאגידים סטטוטוריים ומלכ"רים ונותנת ייעוץ משפטי בשאלות מגוונות ומורכבות, מסייעת בכתיבת נהלים, תקנונים וחוזים, רישום והסדרת מאגרי מידע וכדומה. 

עו"ד ד"ר סטרחוב עוסקת בנושאים מנהליים מגוונים, בין היתר, בקשר עם תקנות מנהליות טרם יישומן בפועל. הייעוץ לסקטור הציבורי בנוגע לניסוח, פרשנות ויישום תקנות ונהלים.

התמחות נוספת מיוחדת של עו"ד סטרחוב היא בדיני הספורט וההימורים בספורט ובחקיקת משנה בתחום, והיא משמשת כיועצת משפטית של תאגיד סטוטורי גדול.


השכלה:

  BA בהצטיינות, ספרות אנגלית ובלשנות, אוניברסיטת בן גוריון (1995)

MA בהצטיינות, בלשנות, אוניברסיטת תל אביב (1998)

Ph.D, בלשנות תיאורטית, אוניברסיטת בן גוריון (2006)

LLB, האוניברסיטה העברית (2011)

הסמכה:

לשכת עורכי הדין (2013) 

שפות:

עברית, אנגלית, רוסית 

חדשות ופרסומים אודות עו"ד סטרחוב:

בית המשפט המחוזי סילק תביעה ייצוגית בסך 4 מיליארד שקל נגד הטוטו:

,https://finance.walla.co.il/item/3406104?utm_source=whatsup&utm_medium=sharebuttonapp&utm_term=social&utm_content=whatsup&utm_campaign=socialbutton

https://m.one.co.il/Mobile/Article/20-21/53,800,0,0/373760.html

https://m.telesport.co.il/article.aspx?id=103350